FAQ - Nejčastější otázky
Stránky službyCZ poskytují elektronický systém pro komunikaci mezi poskytovatelem, a objednatelem (zákazníkem).
Webová stránka službyCZ není poskytovatelem jednotlivých služeb.
- Jednoduchá pravidla používání
- Nepožadujeme citlivé údaje
- Žádné kredity, body, prémiové systémy …
- Neomezujeme (nezakazujeme) zveřejnění nabídek na jiných portálech či stránkách.
Tenhle portál je pro všechny. Poskytuji prostor především drobným živnostníkům a lidem který si potřebují přivydělat nějaké to euro do rozpočtu. Při zaměstnání poskytuji i já několik služeb, a snažil jsem se inzerovat přes různá média a portály. Výsledkem byly jen minimální zisky které pokryly náklady na reklamu. Spustit velkou reklamní kampaň má smysl pro velkou firmu. Malý podnikatel si může dovolit jen malou reklamu, která v záplavě velkých firem ani není vidět.
Proto jsem vytvořil stránku službyCZ jejímž cílem je minimalizovat tyto náklady.
Hledáte službu?
Nepotřebujete žádnou registraci. Jednoduše si ji vyhledejte.
Na titulní stránce ve vyhledávacím okénku napište co potřebujete, a portál vyhledá toho pravého mistra ve vašem okolí. Platba je přímo mistrovi, sumou a způsobem který jste si dohodli.
Potrál službyCZ nekontroluje prodejců, zda splňují všechny oprávnění k výkonu nabízených služeb. Tohle je na zodpovědnosti mistrů – lidí, živnostníků, firem nabízejících služby.
V případě, že nemáte živnost, či jiné oprávnění k podnikání je třeba daný příjem zahrnout v rámci daňového přiznání v kategorii příjem. Pokud živnost máte, je třeba příjem zahrnout mezi příjmy a postupovat podle legislativy ČR.
Pozor! Na některé příjmy se však vztahují odvody do sociální a zdravotní pojišťovny. Doporučujeme nejprve navštívit účetního nebo daňového poradce, který přesně poradí jak postupovat ve vašem konkrétním případě. V rámci legislativy ČR existuje několik desítek možností podle toho, zda jste např. nezaměstnaný, zaměstnán, maminka na mateřské, student, důchodce, občan na invalidním důchodu a pod, takže neexistuje univerzální řešení.
službyCZ nijak neomezuje uživatele co se týče nabídky služeb na jiných stránkách. Své služby můžete nabízet kdekoliv a jakkoliv v souladu s pravidly příslušných stránek.
ALE Tato skutečnost nemusí platit opačně. Pokud již své služby někde nabízíte, přečtěte si podmínky používání dané stránky, popřípadě smlouvu pokud jste nějakou uzavřeli. Setkal jsem se už i stým, že stránka omezuje uživatele a vysloveně zakazuje nabízet služby a zveřejňovat kontakty mimo jejich stránku. V takovém případě je vhodné si na dané stránce registraci zrušit.
Provozovatel portálu službyCZ si neúčtuje žádné poplatky. Způsob platby si dohodnete přímo s poskytovatelem služby.
Portál službyCZ ve své podstatě není internetový obchod, a nedají se na něm přidávat do nabídky výrobky. Pokud nabízíte své výrobky které jsou vyráběny na zakázku, popřípadě nabízíte ručně vámi vyráběné věci formou handmade, můžete se zaregistrovat a přidat si odkaz na svou stránku.
Doba platnosti nabídky v jednotlivých kategoriích:
- Služby: 1 rok
- Nabídka práce: 60 dní
Po uplynutí této doby přijde e-mail s upozorněním a svoji nabídku si můžete obnovit. Obnovení nabídky je možné i před nebo do 30 dnů po uplynutí této doby a to po přihlášení v sekci MOJE NABÍDKY
Toto je z důvodu aby byla zajištěna aktuálnost nabídek na stránce služby.
Nabídku si můžete také kdykoli odstranit sami. Máte právo zrušit svoji nabídku z jakýchkoli důvodů. Je to jen na Vás.
Za jakých podmínek Vám může provozovatel stránky vaši nabídku smazat si prohlédněte v podmínkách používání stránek.
Po přihlášení do účtu změňte údaje ve Vaší nabídce.
Nijak. Záměrem stránky službyCZ je, aby byly inzeráty rovnocenné, a bezplatné. Jediné zvýraznění vaší nabídky dosáhnete hvězdičkami za vaše hodnocení.
Ano, na službyCZ můžete sdílet svou, i jiné nabídky prakticky na všech sociálních sítích. Při otevření konkrétní nabídky najdete tlačítko sdílení.
Vyhledejte si poskytovatele na hlavní stránce, a kontaktujte ho přímo, způsobem který má uvedený v nabídce. službyCZ do této komunikace nijak nevstupuje.
Můžete mu napsat, nebo mu zavolat 🙂
Vás jako poskytovatele služby hodnotí Vaši zákazníci. Čím více hvězdiček, tím lepší hodnocení. Požádejte po provedení práce, aby Vás ohodnotili na stránce službyCZ.
Prvotního zákazníka získáte tím, že ho osloví Vaše nabídka. Proto se snažte ve svém profilu napsat něco zajímavého, poutavé. Dalších zákazníků si získáte na základě Vašeho kladného hodnocení od předešlých zákazníků. Kladné hodnocení si získáte například tím, že jim poskytnete různé benefity jako jsou například:
- Dodržení termínu (pokud již máte zpoždění, tak zavolejte)
- čisté oblečení
- dobrá nálada
- Možnost platby platební kartou (pokud jsem živnostník / firma musím mít registrační pokladnu. Tak proč ne terminál s možností platby kartou. Já osobně ho používám, a u zákazníků je vítán. Zbytečné výdaje? Pronájem terminálu mě stojí 650,00 CZK včetně DPH na měsíc. vše včetně servisu je v ceně. Nejsou s ním spojené žádné další výdaje – až na pásku)
- Když přijedete k zákazníkovi, obujte si jednorázové nebo látkové návleky na obuv. Vyzouvání může zákazníka obtěžovat pach nohou. Nevyzutím zas špína na botách. 50 párů návleků stojí kolem 250 CZK. Tato investice se vyplatí.
- Nestěžujte se zákazníkovi na svůj život, plat, děti, zdravotní stav a tak dále. Obtěžuje ho to, má dost svých starostí. Pokud se Vám při práci svěří, vyslechněte ho. Nic to nestojí.
- Pokud děláte práci při níž vzniká odpad, odneste ho. Použijte při tom vlastní vysavač, metličku, hadr. Většinou zákazník nemá problém pokud ho požádáte o zmíněné věci, ale je profesionálně mít je s sebou.
A samozřejmě mnoho dalšího. Zpříjemněte zákazníkovi den, a on si Vás zavolá zas.
Podělte se se svými zkušenostmi, a další tipy napište do blogu 🙂
Dejte to vědět mistru kterého jste si objednali, a domluvte si s ním nápravu. Také to můžete říct ostatním v hodnocení mistra na službyCZ.
Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Někdy se stane, že věci prostě nejdou ať děláte co děláte.
Pokud jste postavili komín, a ten spadl, zákazník si Vás už asi nezavolá. V takovém případě bych navrhl dohodu o vrácení peněz.
No nenabízejte vrácení peněz vždy a za každou cenu.
Pokud jste si svou práci odvedli dobře, ale byly tam nějaké průtahy či nepříjemnosti (zapomněli jste si donést nějaký nástroj a museli jste se pro něj vracet, rozměr poličky neseděl a museli jste ji upravovat, vodovod přestal téct až po třetím rozebrání a utěsnění, při zadávání zakázky jste se nepochopili se zákazníkem a podobně, poděkujete se zákazníkovi i za záporné hodnocení, a vezměte si z toho ponaučení.
Hádat a dokazovat že to bylo jinak, a že záporné hodnocení je neopodstatněné … toto smysl nemá. Je to jen ztráta času. Dejte všem vědět že jste se poučili, a při budoucí zakázce už budete na to připraven.
Téma do blogu může přidat jen administrátor. Napište mi na info@sluzbyCZ.cz a pokud bude téma vhodná rád ji tam přidám. Můžete k ní pak přidávat komentáře.
V dnešní době je i tato záležitost velmi jednoduchá. Stačí vědět v jakém směru chcete podnikat, a s občanským průkazem navštívit příslušný úřad. Pracovníci Vám rádi pomohou a poradí.
Na samotném oddělení Vám pracovnice ochotně poradí, někde i vypíše za Vás papíry, a Vám dá hotovou žádost na podpis. Poplatek zaplatíte na místě.
Pracovnice Vám také ochotně vysvětlí další kroky.
Je také mnoho stránek kde získáte potřebné údaje. A je také mnoho „zprostředkovatelů“ který vám za finanční odměnu živnost vybaví. Ale touto cestou bych asi nešel. Pokud máte zkušenosti, napište do blogu.
Po přihlášení tak můžete udělat ve svém profilu.
Pokud jste zde nenašli co jste hledali, zkuste navštívit blog, nebo mi napište na info@sluzbyCZ.cz Budu se snažit odepsat co nejdříve. Omluvte mě pokud bude odpověď trochu opozděná. K administrativě se dostávám většinou večer, po práci 🙂